Takové množství reklamy na slevy, které slyšíme každé 2 až 3 minuty v televizi, rozhlase, čteme plno akčních letáků – je to pro mnoho lidí magnet, jak ušetřit. Ale jsou i lidé, kterým toto reklama, jak se řekne lidově: „leze krkem“.
Pro většinu firem jsou svátky (hlavně ty vánoční) z hlediska prodeje nejdůležitějším obdobím v roku. Zvlášť velké obchodní řetězce a slevové portály na internetu se pečlivě připravují na slevovou kampaň. Snaží se nic nepodcenit a průběžně kontrolují a vyhodnocují svůj úspěch v prodeji.
Pokud patříte k těm, kteří mají slevy rádi a slevy využívají, ale v té velké záplavě slev
a výprodejů se nedokážete zorientovat, nabízíme pro vás několik rad, jak se vyhnete slevovým nástrahám.
Ø Když chcete ušetřit čas, využijte slevových portálů na internetu, které ověří pravost slev a dají vám tipy na nejvýhodnější slevy.
Ø Správně si nákup načasujte, tím máte možnost ušetřit několik tisíc korun ročně.
Nakupujte zboží podle ročního období (např. zimní bundy kupujte na jaře).
Ø Přečtěte si vždy důkladně podmínky slevové akce. Dejte si pozor při placení u slevy, u které musíte splnit nějaké podmínky. Například si nakoupit zboží ještě za 1000 až 2000,-Kč.
Ø Porovnávejte všechny nabídky slev s dodatečnými náklady (např.: u e-shopu k ceně zboží si připočtěte cenu dopravy, nebo jinou platební metodu).
Ø Když s nákupem přes internet nejste spokojeni, mátemožnost zboží vrátit podle zákona do 14 dnů. Peníze vám vrátí beze zbytku do 30 dnů. Kvalita zákaznického servisu je velmi důležitá.
Ø Při sezónních akcích můžete výrazně ušetřit.
Ø Využívejte velké e-shopy s kvalitním zbožím a perfektním servisem(zvlášť, pokud kupujete dětské zboží, které musí kvalitou a bezpečností splňovat přísné podmínky).
Pro lidi v nakupování jakéhokoliv zboží je nejdříve:cenová přijatelnost, kvalita výrobku a dostupnost nákupu.